Pagina's

donderdag 3 april 2014

Over Hyperhaiku's



Hyperhaiku's zijn maandag 20 mei verschenen.

De bundel is te koop via:
Bij uitgeverij De Contrabas,
bij bol.com of u koopt/bestelt 'm gewoon bij uw eigen boekhandelaar.

Andere vragen over de Hyperhaiku's! Vraag het de auteur via:
nanne(punt)nauta(apenstaartje)zonnet(punt)nl





Quotes over de Hyperhaiku's:

"Ik vind Hyperhaiku's intrigerend. Ik ben er al heel wat tijd in zoet geweest." 
"Overigens is Hyperhaiku's een bundel waar ik razend enthousiast over ben." 
"Pas na meerdere malen herlezen ontdekte ik wat de structuur is en hoe de gedichten te lezen. Erg mooi. Hyperhaiku's is een genre op zich."
"Misschien is dat wel de grootste verdienste van Nauta: hij schreef zijn poëzie onbevangen, wat in Hyperhaiku’s leidt tot ongeremd leesplezier!"
"Boeiend mysterieus voor een ongecijferd mens als ik."
"Toch weet de auteur de lezer soms te raken." 
"Hyperhaiku’s is een constructie bomvol energie."
"De verschillende leesstrategieën die deze vorm mogelijk maakt spreken me erg aan."
"Een sterke, krachtig pulserende reeks haiku's" 
"Met zijn Oulipo-achtige streken is het ook een bundel zoals alleen Nanne ze maken kan. Daar is hij volstrekt uniek in."

Over Hyperhaiku's schreven: